Майстор-логистици отново ще споделят свои добри практики

31.05.2018

Майстор-логистици отново ще споделят свои добри практики

ЛОГИСТИКА В ДЕЙСТВИЕ ви очаква на 14 и 15 юни. По традиция в рамките на събитието и в двата дни ще има Мастер клас „Управление на склада и доставките“.

Оптимизация и предизвикателства – това се двете ключови думи, които лекторите ще използват в своите презентации. Защото едва ли има фирма в България, която да не иска да добави стойност чрез въвеждане на нови технологии и увеличаване на скоростта на работа в складовете. Но въпреки че на теория процесите не изглеждат сложни, на практика складовите и дистрибуционите операции могат да се окажат трудни за изпълнение. Как другите са избегнали грешките и рисковете в процеса на оптимизация на дейностите? Какви са последните тенденции за опитимизране на скалдовите пространства? Кои са предизвикателствата пред логистичните мениджъри днес?

На тези въпроси на 14 юни ще отговорят Антон Стойков, управител на карго-партнер ЕООД, и Никола Стоилов, мениджър Логистика в карго-партнер в компанията. Двамата лектори формулираха темата си: „Последни тенденции за модернизиране и оптимизиране на складовите пространства – добрите практики на карго-партнер“.

Ето какво казва Антон Стойков в интервю за сп. Логистика: „Електронната търговия направи складовете зависими от ERP системата. Когато събереш 20000 артикула на 2000 кв.м площ, не може да извършиш никакви операции, ако нямаш подходяща софтуерната система. Ако тя не води човека, няма шанс той да работи с темповете, които се налагат от поръчителите на услугата. „карго-партнер“ въведе WMS решението още преди 15 години и в момента то обхваща цялото движение на стоките. В момента системата се свързва и координира с ERP системата на клиента. Такава е спецификата на работа и ние се съобразяваме с нея. Според изискванията на клиентите ние използваме възможностите на софтуера и модифицираме информацията така, че те да имат абсолютно всички данни, които са им необходими по време на процеса на извършване на услугата.“

На 15 юни пред участниците в Мастер класа ще се изправи Калоян Първов, ръководител на отдел Складово стопанство в Производствен център Костинброд на Кока-Кола ХБК България, който избра да говори за: „Работните процеси в Кока-Кола – оптимизация и предизвикателства“.

Калоян познава складирането и дистрибуцията и на терен, и като анализатор на процесите.  „На ден правим над 1000 смесени палети. Микс зоната е от 1000 кв.м и в нея има заредени по няколко палета от всяко SKU. Пикерите обикалят с количките и вземат заявените бройки. Заявките се получават през мобилно устройство. Всяко SKU, което трябва да се миксира, минава през терминала, откъдето се получава микс билет, на който се виждат всички SKU, които трябва да се наредят“, споделя той пред редактор на списанието.

През втория ден ще има и изненада от залата, която никак не е за изпускане. Ще можете да задавате и всички въпроси, които възникват във вашите работни дни. Входът за Мастер класа и за цялото събитие ЛОГИСТИКА В ДЕЙСТВИЕ е свободен. И въпреки че карго-партнер ни предостави доста голяма площ, побързайте да се запишете

ТУК 


Припомням: мястото на събитието е новият cargo-partner iLogistics center. Модерният логистичен комплекс се намира в района на летище София, удобно е за пътуване с метро - близо до метростанция "Софийска Света гора". Точният адрес е София, ул. „Подполковник Васил Златарев“ 44 А.